image1 image2 image3
logo

Opel Corsa B by Dariusz

Marka i model: Opel Corsa B

Rocznik: 1995

Silnik/moc obecna:  c20xe 156km

Silnik/moc fabryczna: c14nz 64km

Felga/opona: Artec L 16x7.5j et64 4x100 + Nankang 165/40/16

Przynależność do klubów: Śląski Tuning Klub

Opis auta:
Opel Corsa B kojarzy się przeważnie ze starszym Panem za kierownicą lub młodą dziewczyną, która dopiero co zrobiła prawo jazdy i dostała auto właśnie po starszym Panu (czytaj swoim dziadku). Dlatego cieszy nas, że dzisiaj możemy opisać ten właśnie model, który został poddany sporym modyfikacjom. Auto stylistycznie zmieniło się po przez części stylistyczne od wersji GSI (przód, progi i sierpy), które zostały uzupełnione przez czarne lampy Arteb Black. Tył to już Steinmetz aero z diodowymi lampami JOM. Wszystko prezentuje się bardzo ciekawie i pasuje do koloru auta (który pochodzi z palety Fiata). Całość idealnie współgra z 16 calowymi felgami Artec L 16x7.5j i zawieszeniem Airride (tak tak to co lubimy pssst). O komorze silnika można by dużo pisać, to co zostało zrobione opisaliśmy w specyfikacji poniżej, tutaj napiszemy tylko że jest CZYSTO!!! Perfekcyjny Clean z tylko jednym widocznym kablem - robi wrażenie. Wspomnieliśmy o komorze clean, ale co najważniejsze to w Corsie mamy nowe serducho - silnik c20xe o mocy 156KM. Nie mieliśmy okazji przejechać się tym autem, ale wiemy że taka moc daje już dużo frajdy w innych autach, a co dopiero w małej Corsie. Dariusz krótko podsumowuje historię przeróbek: "5 lat pracy, 0 kompromisów, worek siana, w cholerę zaparcia i darzenia do celu", a pytany o plany odpowiada "Auto jest skończone i w 100% odpowiada temu co chciałem uzyskać". Szczerze - to my w to ostatnie zdanie nie wierzymy, zawsze wpadnie nowy pomysł na modyfikacje.

Opis modyfikacji stylistycznych:
Przód od wersji Gsi
Progi + sierpy od wersji Gsi
Tył Steinmetz aero
Lampy przednie Arteb Black
Lampy tylne Diodowy Jom
Brak listew, oznaczeń i wycieraczek
Nowy lakier z palety fiata

Komora Clean w komorze silnika
brak grodzi
zaspawane wszystko co niepotrzebne polakierowane na czarno.
Nowa wiązka elektryczna poskracana (puszczona inaczej niż oryginalnie w efekcie został jeden widoczny kabel)
Zmieniony układ chłodzenia: zbiorniczek d1spec, inna chłodnica, 2 sportowe wentylatory zabudowane od przodu z powodu braku miejsca
Dorobiona pokrywa nad listwa paliwowa i powercupem.
Dotoczony korek wlewu oleju i korek zbiorniczka wyrownwczego płynu hamulcowego z nierdzewki.

Wnętrze:
brak informacji

Opis modyfikacji mechanicznych:
Swap na C20XE 2.0 16v 156 km
Skrzynia F20CR
Grubsze półosie, większe przeguby, inne piasty.
Custom powrcup, dolot nierdzewka wyprowadzony pod zderzak
Kolektor 4-2-1 w bandazu + nierdzewka przelotowy magnaflow srodkowy + końcowy magnaflow komorowy + kran z diziola
Hamulce swap na 256mm
Tarcze Mikoda Gt
Klocki Ate

Zawieszenie AirRide:
2 x Viair 480c
Butla 30 litrow – Mapet
2 Zawory MW 1/4 cala przod./tyl osobno
Przewody Tekalan pociągnięte w środku samochodu
Okucia + jednobałwankowe poduszki Rubena
Manometry Viair
Custom pilot 6 przycisków Przód/Całe auto/Tyl

Opis modyfikacji car-audio:
Radio Pionieer + Powerbass s6-c + Carpower hb1502 + JBL

Plany:
Auto jest skonczone i w 100% odpowiada temu co właściciel chciał uzyskać.

Zdobyte nagrody:
brak informacji

Temat z opisem auta na forum: http://forum.polishworks.pl/index.php?topic=1585.0

Profil samochodu na Facebook: https://www.facebook.com/Baggedc20rsa/

 

2013 - 2018  Polish|Works - Polska Scena Tuningowa  
Foto background site by Łukasz Elszkowski

stat4u