image1 image2 image3
logo

Mercedes C300 by Wojtsen

Marka i model: Mercedes C300

Rocznik: 2015

Silnik/moc obecna:  2.0 – 300 KM

Silnik/moc fabryczna: 2.0 – 245 KM

Felga/opona: Quattro Forged - Individual 20x8.5 oraz 20x10



SHOW
TuningKingz Shop
Typowy new wave rzucający sie w oczy.
Pierwszy Mercedes w tej budzie
na polskiej scenie tuningowej.
Szlaki przetarte
Ogólnie podoba mi się kolor.
Ale prywatnie nie lubię tej stylistyki
Mercedesa w większości modeli.

MAPET
Mapet-tuning

JAKE BE
WrapColabo, TuningKingz
Bardzo na czasie. Unikatowe body,
świetna folia, jedyne w swoim rodzaju koło.
No i to w końcu jedyny diesel "ziejący" ogniem

Opis auta:
Dzisiaj mamy okazję opisywać Mercedesa C300 od Wojtsena (już kiedyś opisywaliśmy jego Audi A4 B8 TUTAJ). Podobnie jak w przypadku Audi, które zostało potem gruntowanie przebudowane z dbałością o szczegóły i wykończenie, tak i w przypadku Mercedesa mamy projekt budowany bez półśrodków.
Mercedes przygotowany został przez Best-Performance, gdzie Wojtek pracuje. Dzięki temu mógł prowadzić nadzór nad każdym etapem przeróbek pojazdu. Auto otrzymało pierwszy na świecie bodykit do C klasy wykonany przez polskiego tunera SR66. Cieszy nas fakt, że firma z rodzimego podwórka bierze się za takie projekty. Agresywniejsze linie auta idealnie współgrają z kutymi 2-częsciowymi skręcanymi felgami Quattro Forged o rozmiarze 20 cali. Co ciekawe felgi te zostały zaprojektowane konkretnie pod to auto i nie znajdziemy drugich takich na świecie. Aby spasować całość, auto zostało obniżone za pomocą zawieszenia gwintowanego Bilestein B16. Do całości brakowało tylko ciekawego koloru. I tak seryjnie srebrny Merc otrzymał folię Avery Satin Shift Wrap Violett z delikatnym efektem kameleonu. Kolor robi naprawdę mega wrażenie na drodze.
Wojtek nie byłby sobą, gdyby nie pogrzebał też trochę pod maską. Auto zostało wystrojone również w Best Performance i legitymuje się mocą około 300KM (obecny setup zawieszenia nie pozwala wjechać na hamownię, po sezonie auto zostanie podniesione i wtedy będzie możliwy dokładny pomiar). Za piękny i agresywny dźwięk z przepięciami dwu-sprzęgłówki z charakterystycznym strzałem odpowiada układ wydechowy Armytrix z aktywnymi klapami sterowanymi pilotem.
Mercedes prezentuje się naprawdę pięknie, Wojtek wraz z Best Performance i SR66 Design odwalili naprawdę kawał dobrej roboty. Cieszy nas fakt, że na krajowej scenie tuningowej jest coraz więcej przerobionych "salonówek", czyli modeli które są w ofercie dealerskiej danej marki.

UWAGA (lokowanie produktu): Mercedes jest na sprzedaż, wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z ogłoszeniem TUTAJ

Opis modyfikacji stylistycznych:
Bodykit SR66 Design: jest to pierwszy na świecie bodykit do C klasy wykonany przez polskiego tunera SR66, ręcznie modelowany projekt bazował na połączeniach linii AMG jak i autorskim koncepcie linii GT-R. Pakiet zawiera kompletnie uzbrojony zderzak przedni, grill amg, progi, tylny zderzak z końcówkami AMG, ducktail na klapę.
Auto oklejone folią Avery Satin Shift Wrap Violett z delikatnym efektem kameleonu.

Felgi i opony: Felgi Quattro forged, to kute 2 częściowe skręcane indywidualne felgi projektowane konkretnie pod to auto. Rozmiary 20x8.5 oraz 20x10, przód i tył mid concave - rotor brushed silver, rant polished. Kute aluminium jest niezwykle lekkie i mocne. Kucizny doskonale się nadają na Polskie realia. Opony to nowe Hankook S1 Evo ventus.

Opis modyfikacji mechanicznych:
-Modyfikacja ECU Best Performance - ok 300 KM.
-Układ wydechowy Armytrix, pełny od turbo do końca z aktywnymi klapami sterowanymi pilotem.
-Zawieszenie gwintowane Bilstein B16 - nowe z regulacją twardości, idealnie współgra z płytą podłogowa Mercedesa.

Opis modyfikacji car-audio:
Nagłośnienie Burmester - 16 głośników z subwooferem

Plany:
Zawieszenie pneumatyczna Airride (jeśli auto się nie sprzeda)

Wywiad:
Tommy: Siema Wojtku. To już drugie Twoje auto opisywane na naszej stronie. I po raz kolejny jesteśmy pod wielkim wrażeniem. Ale zacznijmy od pomysłu na bazę. Dlaczego Mercedes?
Wojtek: Drugie ale nie ostatnie, czemu Mercedes? Bo mnie urzekł :) nietypowa baza, bardzo ciężka w modyfikacjach ale z drugiej strony nowoczesne wygodne małe autko z dobrym silniczkiem.

Auto wpisuje się ostro do kategorii new wavę. Czytając komentarze "w internetach" szybkie pytanie: nie szkoda rezac nówki?
Zupełnie nie, skoro nie można kupić fajnych części - to czemu ich nie zrobić ? Aby powstał bodykit jedyny w swoim rodzaju poświęciłem swoje oryginalne części karoserii aby powstało coś wyjątkowego...

Wiele osób patrząc na auto, może uznać, że to auto seryjne , bo wszystko jest naprawdę spasowane tak jakby wyjechało z fabryki.
Design Merca najpierw szkicowało SR66 dopiero po wykonaniu bodykitu Best zajął się resztą. Zrobiliśmy zawieszenie Bilstein, oraz czekaliśmy na specjalnie zaprojektowane koła kute. Na końcu były modyfikacje mocy jak i układu wydechowego.

Coś do przykuwa uwagę w aucie to felgi. Robione pod to konkretne auto. Kto wpadł na pomysł wzoru i je zaprojektował?
Był to mój indywidualny projekt na bazie felg już istniejących z tym, że w innej konfiguracji technicznej, inaczej skręcane i innej budowy tak aby z wąskich parametrów merca wyciągnąć max concave.

Pisałeś na FB że planujesz założyć powietrze. Jak to się ma do planów sprzedaży auta?
Jeśli auto się sprzeda to będzie następny projekt… a jeśli nie to również się będę cieszył bo C klasa jest świeża i jeszcze można powalczyć z nowym kolorem, zawieszeniem czy nowymi kołami - tak dla odświeżenia.

Co kolejne? Na aukcji było kilka typów wypisanych, ale na pewno jest jakiś faworyt.
Porsche Cayman S 981 lub Audi R8

Czy już masz jakieś pomysły na modyfikacje kolejnego auta?
Raczej będzie to fun car, duże koła, sprawdzone zawieszenie i sporo carbonu. Mniej blichtru, więcej funu z jazdy

Dzięki za rozmowę. Mam nadzieję że kiedyś przybliżymy naszym czytelnikom pracę w Best Performance. A my spotkamy się pewnie przy kolejnym projekcie.
Serdecznie zapraszam do nas na kawę !


Na tych płomieniach można grilla urządzić!

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

2013 - 2017  Polish|Works - Polska Scena Tuningowa  
Foto background site by Łukasz Elszkowski

stat4u